poniedziałek, 5 stycznia 2015

Wypadałoby się przedstawić :)

Nazywam się Marta. Głównie interesuję się kosmetykami. Lubię wyszukiwać najlepsze, testować, szukać promocji. Używam ich sporo, dlatego chętnie podzielę się na blogu wrażeniami oraz wyszukanymi promocjami.

Jestem perfumomaniaczką. Lubię zapachy piżmowe, pudrowe, waniliowe, drzewne, różane i niektóre orientalne. Moje ulubione perfumy to Osez Moi Chantal Thomass oraz dwa Lutensy: Five O'Clock Au Gingembre i Clair de Musc. Tutaj jest link do mojego profilu na Fragrantica.

Poza tym oglądam dużo filmów i dobrych zagranicznych seriali (mój ulubiony to Dexter). Często też chodzę do kina.

Muszę omijać sklepy Medicine szerokim łukiem, bo uwielbiam wzory ich koszulek (mam pokaźną kolekcję). Kolekcjonuję również duże kolczyki ze srebra, błyszczyki Lip Fusion i buty Melissa.

Mam dwa pocieszne koty, Fenrisa i Filemona :) Poniżej ich zdjęcia.

Tyle chyba na razie wystarczy. Życzę miłego spędzania czasu z moim blogiem :)






2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...