czwartek, 5 lutego 2015

Garnier Fructis, Vitamin Force Hydra - odżywka wzmacniająca

Natknęłam się w Biedronce na Fructisy i chciałam dokupić ulubioną wersję - zieloną, ale ze względu na ciekawy zapach wzięłam "marakujową" na testy. Jest do włosów normalnych i suchych.

Garnier Fructis, Vitamin Force Hydra, Odżywka wzmacniająca

Dzięki unikalnemu połączeniu ekstraktów z marakui i olejku kokosowego oraz witaminy B6 tworzącej keratynę, podstawowy budulec włosów, odżywka Fructis Vitamin Force Hydra dodaje włosom energii by były mocniejsze i bardziej lśniące. Nie zawiera silikonów i parabenów. Włosy zyskują blask i zachowują lekkość.

Odżywka kosztowała około 9zł. Pojemność to 200ml.

Zawiera:
- wyciąg z trzciny cukrowej, zielonej herbaty, owoców jabłoni, pestek cytryny
- sok z marakui
- olej palmowy, kokosowy

Zapach ma bardzo ciekawy, marakujowy. Coś w stylu soku egzotycznego z cytrusami. Na włosach pachnie delikatnie i krótko. Konsystencja jest dość rzadka, trzeba jej nałożyć sporo. Moje włosy szybko ją "wchłaniają".

Włosy są po niej miękkie i miłe w dotyku (nakładam na 2-3 minuty). Odżywka ułatwia rozczesywanie, ale nie tak jak wersja zielona (Mega Objętość 48H). Nie obciąża włosów. Starcza na około 5 użyć (mam długie włosy).

Ogólnie jest fajna, ale wolę wspomnianą wyżej zieloną. Na dłuższą metę przeszkadza mi ten egzotyczny zapach (podczas aplikacji, bo na włosach jest ledwo wyczuwalny).



Miałyście już? To chyba nowość, bo wcześniej jej nie widziałam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...