środa, 22 kwietnia 2015

Lakiery Colour Alike - nowa dostawa :)

Moje ulubione lakiery do paznokci to Colour Alike - pisałam o nich tutaj. Dokupiłam 6 kolejnych kolorów.


Na zdjęciu powyżej kolory są trochę przekłamane, także radzę kierować się zdjęciami poniżej :)

Nakładałam do zdjęć po dwie warstwy lakieru na bazę Avon (żelowa odżywka wzmacniająco-utwardzająca), o której napiszę na dole.

Kolekcja Wa-wa (holograficzna):
571 - lawendowy fiolet
574 - jasny pudrowo-liliowy róż
575 - szary beżyk




Kolekcja Multichrom (lakier optycznie zmieniający kolor w zależności od kąta padania światła):
545 - niebiesko-fioletowo-czerwono-pomarańczowy
547 - fioletowo-niebieski, fioletowo-czerwony, pomarańczowo-żółty

516 "ar-buziak" - holograficzny mocny róż




Na zdjęciu poniżej dzisiejszy wybór kolorów:


A oto żelowa odżywka Avon. Wzmacnia paznokcie, utwardza, przedłuża trwałość manicure, jest świetna jako baza (na wierzch jej nie używam, bo nie zasycha do końca i odbija się faktura materiału, który dotykamy - wolę Seche Vite).


No i bonusik - dzisiaj przyszła mi Lolitka :) :) :) Trochę słodyczy w moim życiu <3


Jak Wam się podobają lakiery? 
Moim faworytem jest 571 (fiolet) i 516 (arbuziak), a z multichromów 545 (bardziej fioletowo-niebieski).

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No, pięęękne. Dołożyłam jeszcze zdjęcie świeżo pomalowanej łapki, wybrałam na kolejne kilka dni fiolet i róż :)

      Usuń
  2. 571 boski! drugi który mnie zachwycił to 545 :)
    Lolitka-słodki zapach,lubię słodziaki,choć tego jeszcze nie miałam,ale wąchałam w perfumerii :) Ja poluję na Euphorię Gold lub Candy Prady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 571 jest mega. Nałożyłam Seche Vite i się zachwycam kolorami :D Za Lolitą edp kiedyś nie przepadałam, ale ostatnio ponownie powąchałam i chyba zmienił mi się gust, bo przepadłam. Jest teraz do dostania w dobrej cenie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...