sobota, 23 maja 2015

Elseve Loreal Magiczna Moc Olejków - szampon i odżywka

Przyciągnęła mnie oczywiście nazwa - "Magiczna Moc Olejków" i już wiedziałam, że te produkty muszą być moje :)

Szampon ma pojemność 400 ml i kosztuje 10-14 zł. Za zadanie ma odżywić suche włosy na całej długości, sprawić, że będą jedwabiście gładkie i pełne blasku, bez obciążania.



Seria zawiera unikalne połączenie 6 olejków kwiatowych:

- olejek lniany - dostarcza włóknom włosów intensywne odżywienie
- olejek rumiankowy - zmiękcza włókno włosa i przywraca blask
- olejek słonecznikowy - przywraca włosom blask
- olejek z kwiatu lotosu - odżywia włókno włosa i chroni je
- olejek z gardenii tahitańskiej - zapobiega wysuszeniu włosów
- olejek różany - nadaje włosom elastyczność

Kremowa odżywka ma odżywić włosy, ułatwić rozczesywanie. Do włosów suchych i niezdyscyplinowanych. Pojemność to 200 ml, cena 8-12 zł.



Obydwa produkty mają delikatny orientalny zapach - przyjemny, podoba mi się. Na włosach pachną bardzo krótko. Szampon jest przezroczysty (lekko żółty), konsystencja żelowa. Odżywka posiada kolor złoty i zawiera drobinki (taki drobny brokacik), jest średnio gęsta, kremowa.


Jestem pozytywnie zaskoczona szamponem. Konsystencja niby lekka, ale jak fajnie się po nim rozczesuje włosy! Nie plącze, włosy nie są tępe, nadaje się do samodzielnego używania.

Odżywka również bardzo ułatwia rozczesywanie, ale nie odpowiada mi brokat w środku i ten mocno złoty kolor. Wolę białe/perłowe/przezroczyste produkty.

Seria bardzo udana, spełnia swoje zadanie. Na pewno szampon kupię ponownie. Ogólnie lubię produkty Elseve Loreal, a ten szampon jest fantastyczny.

A jak Wasze wrażenia? Jeśli jeszcze nie macie tych produktów to w Rossmannie jest obecnie promocja (szampon 10 zł, odżywka 8 zł).

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz je widzę, ale chyba się skuszę bo kończy mi się szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawdzi u Ciebie - dzisiaj moja mama użyła (a nie lubi nic oprócz Head & Shoulders) i jest zadowolona :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...