piątek, 10 września 2021

Lakiery hybrydowe Molly Lac, kolekcja Flashing Lights (i inne)

Lakiery hybrydowe Molly Lac zamknięte są w różowo-fioletowych metalicznych buteleczkach o pojemności 5 ml. Na czubku zakrętki pokazany jest rzeczywisty kolor lakieru (świetny pomysł) oraz numer koloru. Cena to 17-20 zł.

dwa z lewej to kolekcja Flashing Lights
Nie znałam wcześniej tej firmy i nie miałam ich produktów, ale jak zobaczyłam filmik z kolekcją Flashing Lights to przepadłam. Lakiery z tej kolekcji posiadają bardzo dużo srebrnych drobinek ("gwiezdny pył"), przez co przeeepięknie się mienią, tak diamentowo. 💜 Efekt jest spektakularny, całkowicie inny od zwykłego brokatu. W cieniu wyglądają zwyczajnie (ale też pięknie), w słońcu (lub pod innym światłem) mocno srebrzyście.


Na paznokciach (na bezbarwnej bazie):
  • Molly Lac 560 Demode
  • Neonail Pure Black


  • Kolor 560 to zgaszony róż ze śliwkowym fioletem. Słabo kryjący, więc nałożyłam aż trzy warstwy.




    Na palcu serdecznym naklejka wodna z niebiesko-fioletowym motylem. Na małym palcu dwie warstwy koloru Pure Black i dwie Molly Lac 560. 



    trzy warstwy Molly Lac 560

    Kupiłam jeszcze trzy inne lakiery tej firmy:
  • 562 Oh, So Glow! (też z kolekcji Flashing Lights; chłodny odcień różu/fioletu, ciężko określić)
  • 506 Red Me Now (soczysta czerwień z czerwonymi mniejszymi drobinkami i różowo-srebrnymi większymi)
  • 507 Mirage (morska zieleń z zielonymi drobinkami)

  • Molly Lac; od lewej: 562, 560, 506, 507
    Ogólnie jestem zachwycona, efekt jest świetny. Nie miałam jeszcze nigdy takiego lakieru. Fajnie, gdyby w kolekcji znalazł się kiedyś jakiś ciemny, chłodny fiolet. 

    Miłego dnia :)

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...