niedziela, 31 października 2021

Baśniowa kolekcja Neonail Frosted Fairy Tale

Najnowsza kolekcja baśniowa Neonail Frosted Fairy Tale składa się z dziesięciu lakierów, w tym czterech z drobinkami. Kolory typowo zimowe, chłodne. Fiolety, szarości i piękne błyskotki. Pojemność standardowa, czyli 7,2 ml.

Kupiłam dwa kolory (poniżej opis):

  • Neonail 8890-7 Ice Star
  • Neonail 8891-7 Snowflake Fairy

Ice Star to chłodny fiolet z różnokolorowymi drobinkami. Słabo kryje, więc trzeba dać trzy warstwy, świetnie wygląda też na kolorowym podkładzie (na czarnym jedna warstwa, na jasnym dwie - ja dałam jedną i jest nierównomiernie).

Snowflake Fairy to rozbielony liliowy róż. Świetnie kryje już po jednej warstwie, ale ja dałam dwie.

od lewej: Ice Star 8890, Ice Star na czarnym podkładzie, Ice Star na podkładzie Snowflake Fairy, Snowflake Fairy 8891

od lewej: Snowflake Fairy 8891, Ice Star na podkładzie Snowflake Fairy, Ice Star na czarnym podkładzie, Ice Star 8890

Na paznokciach (Neonail):

  • kciuk i wskazujący - Snowflake Fairy
  • środkowy - dwie warstwy Snowflake Fairy i jedna Ice Star
  • serdeczny - dwie warstwy Pure Black i jedna Ice Star 💜
  • mały - trzy warstwy Ice Star




Jako topu użyłam Doctor Top Rubber Edition firmy Molly Lac, o którym wspominałam w poprzednim poście. Ma się samoregenerować i nie ścierać. Nie jest jakiś bardzo gęsty, dobrze się nakładało, ładnie się wypoziomował. Czas utwardzania w lampie UV LED 24/48W to 60 sekund. No zobaczymy jak się sprawdzi, ale z Neonail współpracuje dobrze.

Baza to Indigo Protein Base - dla mnie najlepsza. Testowałam różne bazy (SPN, Neonail, Semilac) i w końcu zrobiły mi się miękkie paznokcie, łamały się na środku po bokach (szczególnie kciuki). Odkąd używam proteinowej bazy Indigo pazurki są bardzo twarde, nie łamią się. Jestem bardzo zadowolona, innej do szczęścia mi nie trzeba. Jest idealna. 

A tutaj Filemon 💗 z recyklingu ;)

Miłego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...