środa, 13 października 2021

Molly Lac 605 Deep Desire (Flashing Lights 2)

Tak jak zapowiadałam ostatnio, do najnowszego manicure wybrałam lakier hybrydowy Molly Lac w kolorze 605 Deep Desire (kolekcja Flashing Lights 2). Jest to głęboka, ciemna, krwista czerwień z pięknie mieniącymi się drobinkami srebrnymi i czerwonymi. Efekt totalnie zjawiskowy. Na słońcu lub pod lampą mocno srebrzysty.

Nałożyłam dwie warstwy, bez podkładowego koloru, tylko baza. Lakier jest dobrze kryjący, gęsty. 

O marce Molly Lac dowiedziałam się dopiero miesiąc temu, kiedy zobaczyłam filmik z kolekcją Flashing Lights 1 - kupiłam wtedy z niej dwa lakiery. Potem wyszła kolekcja Flashing Lights 2 - mocniej napigmentowana i w moich kolorach, więc trafiło do mnie aż pięć odcieni. I myślałam, że na tym koniec ;) Ale nie. Wczoraj wyszła kolekcja Flashing Lights 3 i lecą już do mnie cztery kolorki. Jak dolecą to na pewno się tym podzielę :) Ciekawe czy to ostatnia czy jeszcze mają coś w planach.

kolekcja Molly Lac Flashing Lights 2

Każda kolekcja Flashing Lights składa się z dziewięciu kolorów.



Miłego dnia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...