sobota, 22 maja 2021

Manicure hybrydowy i stemple :)

Ostatnio bardzo zainteresował mnie temat stempli. Chciałam nabyć wszystko na Aliexpress, ale że długo idzie to kupiłam stempel i trzy blaszki na Allegro, a resztę na Ali. ;)

Dotarły do mnie:

  • stempel Born Pretty (średnica gumki 3,9 cm)
  • zdrapka
  • trzy blaszki do stempli: Beauty Bigbang XL 088, SA-21, CA-7

Na Aliexpress zamówiłam kilka lakierów do stempli Born Pretty i blaszek Born Pretty i Nicole Diary (już się nie mogę doczekać węży i matrioszki... i koronek i truskawek też :P). Dotrą pewnie dopiero za miesiąc.

Stempel jest świetny. Wyczytałam, że najlepiej brać przezroczyste i z dużą gumką. Bardzo dobrze widać przez niego paznokieć, więc wiemy gdzie dokładnie nakładamy wzór. 

Jak używam stempla?

  • Maluję paznokcie bazą i nakładam dwie warstwy lakieru hybrydowego. Przemywam cleanerem.
  • Zamalowuję lakierem klasycznym wybrany wzór na blaszce.
  • Zdrapką zdrapuję nadmiar lakieru z blaszki.
  • Bardzo delikatnie przykładam stempel do blaszki, nie naciskam. 
  • Następnie wzór przenoszę na paznokieć, tutaj już trochę dociskam.
  • Czekam chwilkę aż lakier wyschnie, maluję topem hybrydowym i do lampy.

👉Stempel czyścimy przykładając do niego taśmę klejącą lub rolkę do ubrań. Używając cleanera lub acetonu zniszczymy gumę. 

Jeśli chodzi o blaszki to Beauty Bigbang i SA-21 (nie wiem co to za firma) odbijają się bardzo dobrze (są głęboko wybite), natomiast CA-7 jest wybita bardzo delikatnie i niektóre wzory nie łapią (np. pawie pióro wcale), więc tej ostatniej nie polecam. 

Najlepsza z tych trzech jest Beauty Bigbang - najgłębiej wybita, wygląda najporządniej. Przyszła jako jedyna w ładnym kartoniku i jest przyczepiona na stałe do plastikowej podkładki, nie da się nią przeciąć dłoni. Dwie pozostałe blaszki są dość cienkie i ostre.


Blaszkę czyszczę wacikiem bezpyłowym i acetonem.



Produkty użyte do manicure:

1. baza Neonail Revital Base Fiber w kolorze Creamy Splash 8171-7

2. lakiery kolorowe:
a) Neonail Lady Liberty 6797-3 (palec serdeczny)
b) Neonail Smooth Velour (Thermo) 6635-7 (mały palec)
c) Semilac Pink Cherry 012 (przepiękny fioletowo-wiśniowy kolor)

3. top SPN 700
4. do stempli: lakier Inglot i Maybelline

Przy okazji chciałam się pochwalić najnowszym zakupem. Oglądałam ostatnio filmik Semilac, gdzie użyto pushera i multitoola 2 w 1. Od razu po filmiku kupiłam ten zestaw dla siebie :)

Pusher wiadomo - do odpychania skórek oraz ściągania hybrydy. Wydał mi się fajny, bo strona do odsuwania skórek jest bardzo duża i szeroka. Mniejsza część do zdejmowania hybrydy jest dość ostra (czyli na plus).

Multitool 2 w 1 to cieniutki pędzelek oraz sonda z drugiej strony. Pędzelek był w filmiku używany do malowania lakierem pod skórki i nadaje się do tego idealnie!!! Jestem zachwycona, jest genialny. Idealnie zbity, nie rozczapierzony, maluje się nim bardzo łatwo i precyzyjnie. Ostatnio ciągle używałam korektora do lakieru, bo wyjeżdżałam na skórki, a teraz prawie wcale. 💜 Sonda może służyć do nakładania ozdób lub robienia kropek np. topem czy kolorem. Bardzo polecam to cudo, ułatwia manicure.

Stemple wyszły świetnie, szczególnie te wzory na cały paznokieć z Beauty Bigbang. Jestem bardzo zadowolona :) 

Cyrkonie kupiłam z ciekawości, żeby sobie potestować (jestem początkująca), a wkomponowały się idealnie w ten manicure. Zatopiłam je w topie SPN.

⃖ Po lewej zdjęcie z lampą błyskową i bez.



PS. Jeden paznokieć przedłużałam bazą Neonail Revital Base Fiber w kolorze Creamy Splash. Ostatnio przedłużałam przezroczystym topem SPN i powiem Wam, że dużo lepiej przedłużyć kolorem zbliżonym do cielistego/kremowego, bo wtedy paznokieć pod spodem niczym się nie różni od naszych własnych. W przypadku przedłużenia przezroczystym topem od razu widać, że jest inny - kolor prześwituje i "błyszczy".

Używacie stempli, lubicie? Jak wrażenia? ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...