poniedziałek, 10 maja 2021

Manicure hybrydowy + lakiery magnetyczne Neonail Cat Eye 5D

Przedstawiam swój czwarty manicure hybrydowy w życiu. Jestem z siebie całkiem dumna. ;) 

Użyte kolory to Neonail:
  • Glamorous Kiss (na żywo to soczysty fioletowo-fuksjowy)
  • Singapura (magnetyczny, seria Cat Eye 5D)
  • Pure Black (piękna czerń)

Kropelki robione topem SPN 700 Top Shine.

Użyty mat - Semilac Top Mat Total.

Jako bazy użyłam Neonail Cover Base Protein w odcieniu Nude Rose. Mocno utwardza. <3 

Lakier cat eye jest na czarnym podkładzie (jedna warstwa Pure Black).
Uwielbiam efekt kropli wody na matowych pazurkach.

Na wzorniku przedstawiam lakiery magnetyczne Neonail Cat Eye 5D oraz kolorowe bazy Neonail.

Tutaj też użyty mat to Semilac Top Mat Total, a lakiery cat eye są na jednej warstwie czarnego Neonail Pure Black. Do efektu cat eye użyłam magnesu dwustronnego Neonail.



Od lewej Neonail Cat Eye 5D:

1. Abyssinian
różowo-fioletowy; bez podkładu czarnego jest przezroczysty, więc kolor pod spód jest obowiązkowy

2. Singapura
niebiesko-różowo-fioletowy, widać też czasem zielone drobinki; bez podkładu czarnego przezroczysty

3. Siberian
z jednej strony zielony, z innej fioletowy; przy trzech warstwach (sam, bez ciemnego podkładu) już nieźle by przykrył

4. Persian
lawendowo-różowy; sam w sobie nieźle kryje jak na cat eye

Potem bazy Neonail:

5. Cover Base Protein Nude Rose w macie

6. Revital Base Fiber Creamy Splash w macie
-----
Na górze posta możecie zobaczyć efekt koloru Singapura na paznokciu. To chyba mój ulubiony z tych czterech, choć po piętach depcze mu Siberian. <3 Zresztą wszystkie są piękne, a na słońcu to już w ogóle cudo. 

Obecnie mam na paznokciach bazę Cover Base Protein - bardzo utwardza paznokcie, więc dla mnie bomba. Czytałam opinie, że również je wzmacnia - zobaczę z czasem. 

Który kolor lakieru magnetycznego najbardziej Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...