niedziela, 13 czerwca 2021

Słońce i czerń

Dzisiaj prezentuję swój najnowszy manicure.❤ Trochę już za dużo było ostatnio fioletów i jasnych kolorów, więc wróciłam do czerni. 

Przy okazji, jak widać, skróciłam paznokcie - ostatnio były już dla mnie trochę za długie. :)

Użyte kolory:
  • Neonail Perseus (palec wskazujący i środkowy)
  • Neonail Equinox na bazie Pure Black (serdeczny i kciuk)
  • Neonail Pure Black (mały)
Equinox to bezbarwny lakier z kawałkami zielonymi, niebieskimi i fioletowymi. Raz wygląda jak zielony, a pod innym światłem mieni się na fioletowo. Przepiękny efekt. Na zdjęciu niestety nie jestem w stanie uchwycić fioletowego odcienia, więc musicie uwierzyć mi na słowo. ;)

Czerń jest zawsze spoko. Bardzo podoba mi się to, co wyczarowałam na paznokciach. Szczególnie stempel. ❤❤❤
Stempel Born Pretty L078

Przyszły mi nowe blaszki Born Pretty i lakiery do stempli tej samej firmy. Z blaszek jestem zadowolona, wzór odbija się bardzo dokładnie. Na małym palcu odbiłam znak słońca - wygląda genialnie. Biały lakier do stempli też zdał egzamin, ma mocny pigment.

Lakiery do stempli Born Pretty: czarny (Throne), biały (Pure) i srebrny (Time Fly)

Poniżej blaszki Born Pretty: Texture L002, L078, Sweet Fruit L001, Overprint L003, L045.


Kupiłam na Aliexpress etui na blaszki - prześliczne, motyw wężowej skóry. Mieści się w nim 20 blaszek z podkładkami. Przyszło z dość mocnym zapachem, więc obecnie się wietrzy. ;)


Na wzorniku: Neonail Equinox oraz Falling Star (drobinki różowe, fioletowe i jakby pomarańczowe - efekt to paznokcie mieniące się na różowo i fioletowo; róż nie wyszedł na zdjęciu, a jest mocno widoczny na żywo). Oczywiście na bazie Pure Black.


Zdjęcia niestety nie oddają tego jak pięknie wyglądają te dwa lakiery na żywo. 

Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...