wtorek, 27 stycznia 2015

Avon NUTRI 5 - szampon, odżywka i kuracja odżywcza

W katalogu 03/2015 wchodzi nowa seria AVON Advance Techniques do włosów - Supreme Oils with Nutri 5 Complex. 

Nutri 5 to kompleks 5 olejków:

  • makadamia
  • z nasion kamelii
  • migdałowy
  • winogronowy
  • marula

Seria ma bardzo ładne opakowania - czarne butelki ze złotymi napisami. Uwielbiam czarny kolor :)

Szampon odżywczy z kompleksem Nutri 5 poprawia kondycję włosów, nadaje im połysk i miękkość. Do wszystkich rodzajów włosów. 250ml w promocji kosztuje 10zł. W kolejnych katalogach pojawi się także pojemność 400ml.

Szampon ma zapach ledwo wyczuwalny - orientalny. Prawie nie pachnie. Kolor to przezroczysty żółty, jak olejek, ale gęstszy. Dobrze się pieni, łatwo nakłada i spłukuje. Dobrze myje i chyba tylko tyle. Szampon minimalnie ułatwia rozczesywanie, wciąż trzeba się trochę z włosami poszarpać.

Po prawej stronie - szampon na dłoni.

Odżywka z kompleksem Nutri 5 to odżywka i maska 2 w 1 - lekka, wygładza włosy, nadaje im miękkość i wzmacnia je. 250ml w promocji kosztuje 10zł.

Odżywka posiada kolor biały. Jest bardzo rzadka, pachnie chemicznie. Stosować można ją jako odżywkę (zostawiamy na włosach na 1 minutę) lub jako maskę (zostawiamy na 3 minuty). Dobrze się nakłada, ale trzeba zużyć sporą ilość. Włosy po jej użyciu prawie nie pachną - minimalnie chyba tym szamponem. Co do rozczesywania to jest średnio na jeża. Trochę ułatwia, ale nie jakoś szczególnie. W trakcie suszenia włosów wyczułam, że zostawia warstwę jakby silikonów (ale później już tego nie czujemy, tylko włosy są takie "gumowe" w trakcie suszenia). Nie zmiękcza włosów, są normalne. Może lekko przetłuszczać.


Intensywna kuracja odżywcza dodająca blasku z kompleksem Nutri 5 jest do stosowania raz na tydzień. Błyskawiczny efekt. Głęboko odżywia włosy, wzmacnia je i nadaje im olśniewający blask. 50ml w promocji kosztuje 14zł.

Kurację nakładamy na 1 minutę po użyciu wcześniej szamponu i odżywki (czyli jako trzeci produkt, raz w tygodniu). Kolor posiada lekko żółty, konsystencję dość rzadką, zapach chemiczny, ale ledwo wyczuwalny. Bardzo ułatwia rozczesywanie, włosy są miłe w dotyku, wygładzone. Pojemność 50ml starczy na 1-1,5 użycia na długich, a 2 użycia na krótkich włosach.

Podsumowując: szampon jest w porządku, krzywdy nam nie zrobi, ale też nie robi nic szczególnego. Jeszcze gdyby pięknie pachniał, ale nie... Odżywka mnie zawiodła, minimalnie ułatwia rozczesywanie, nie wygładza włosów. Za to bardzo zadowolona jestem z intensywnej kuracji. Szkoda, że ma tak małą pojemność i wysoką cenę. Wolałabym maskę z takim działaniem na co dzień.

Blasku, połysku niestety nie zauważyłam, bo moje włosy w sumie zawsze błyszczą. Jeśli ktoś ma matowe to może zobaczy oczekiwany efekt ;) Bardzo zawiodłam się na zapachu. Nowość, milion olejków, eleganckie opakowania... a zapach albo chemiczny albo ledwo wyczuwalny. Mogli się bardziej postarać.

Polecam kurację! Dajcie znać jak testy :)

7 komentarzy:

  1. Wczoraj w nocy zamówiłam szampon, odżywkę i ten spray. Mi tam brak zapachu nie przeszkadza... nie lubię orientalnych, wiec to nawet i dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka pachnie chemicznie, także zapach może przeszkadzać :) Szkoda, że nie wzięłaś kuracji, bo jest świetna. Spray ma moja mama - pachnie przyjemnie :)

      Usuń
    2. Pachnie chemicznie, bo olejki są po methylparabenie, ktorego w kosmetyku może byc max 0.4 / 0.8% - wiec olejkow jest jeszcze mniej, a u góry same silikony, ktore różami nie pachną :p

      Usuń
  2. Mnie tam pasują produkty do włosów z Avonu. Są gęste ,treściwe i wydajne. Tą serię zachwalała mi koleżanka. To już powód, aby wypróbować. A jeśli chodzi o zapach to najmniej jest istotny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta seria to moim zdaniem porażka. Dla mnie zapachy były, są i będą ważne :) W każdym produkcie. Jednak tutaj przeważyło działanie, a raczej jego brak (polecam tylko kurację). Dodam, że każdy ma inne włosy, a to moja subiektywna opinia, także może komuś innemu seria Nutri będzie pasowała. Ja wolę szampon 24h.

      Usuń
  3. Mam pytanie czy to wszystko bezpieczne jest dla alergików ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem alergikiem i nic mi się nie działo :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...