piątek, 9 stycznia 2015

Świetny zastępca micela Biodermy - Garnier

"To pierwszy inteligentny produkt oczyszczający od Garniera, w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes. Efekt: idealnie czysta skóra bez pocierania".

Płyn Micelarny Garnier 3 w 1 to produkt, który:

  • usuwa makijaż
  • oczyszcza
  • koi

Nadaje się do oczu, twarzy, ust. Jest bezzapachowy, odpowiedni do cery wrażliwej. Posiada formułę o wysokiej tolerancji. Jest testowany dermatologicznie i okulistycznie. Nie wymaga spłukiwania.

Opakowanie to butla o pojemności 400ml. Kupić go można w większości drogerii typu Rossmann, a czasem także w Biedronce ;) Cena to 15-18zł.

Skład jest krótki: Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide.

Wcześniej używałam płynu micelarnego Bioderma H2O. Był to duży wydatek dla mojej kieszeni. Garnier Płyn Micelarny 3 w 1 dorównuje Biodermie pod każdym względem, a przy tym jest kilka razy tańszy. 18zł (lub mniej) za 400ml? Bajka.

Bardzo dobrze oczyszcza twarz, zmywa podkład i szminkę. Nie posiada zapachu. Jest wydajny. Nie podrażnia (mam cerę naczynkową, wrażliwą, głównie suchą), nie wysusza, oczy po nim nie pieką.

Nie używam go do demakijażu oczu, ponieważ od tego mam inny kosmetyk (dwufazowy Loreal). Przy moim mocnym makijażu oczu ze zmywaniem sobie nie radzi - i dlaczego miałby, przecież nie jest tłusty.

Zaczynam już trzecią butlę. Wydaje mi się, że uspokaja skórę. Nie czuję dyskomfortu po użyciu, ściągnięcia, pieczenia itd.


Podsumowując, nie ma sensu przepłacać za Biodermę, jeśli mamy świetny tańszy produkt. Może nawet lepszy.

1 komentarz:

  1. Ja nim zmywam tylko twarz - podkład, puder itd. Do oczu mam dwufazówkę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...