wtorek, 10 lutego 2015

Tonik przeciw wypryskom z kwasem salicylowym AVON Clearskin

Tonik na wypryski AVON Clearskin. Czy działa? O dziwo, tak!

Tonik przeciw wypryskom z kwasem salicylowym do codziennego stosowania. Odpowiedni do wszystkich rodzajów skóry. 

Działanie: Tonizuje skórę pozostawiając ją czystą i świeżą. Redukuje nadmierną produkcję sebum. Nie wysusza skóry. 

Sposób użycia: Stosuj 1-3 razy dziennie na oczyszczonej i osuszonej twarzy. Używaj płatka kosmetycznego. Nie zmywaj.

Pojemność to 100ml, cena niewielka, bo 7-10zł. 
Opakowanie proste, poręczne, z zatrzaskiem. Kolor płynu to fioletowy. Zapach bardzo nieciekawy, spirytusowy, intensywny. Tonik rzeczywiście pomaga w likwidacji wyprysków i zapobiega ich ponownemu powstawaniu.

Przy aplikacji toniku zamykam oczy. Zapach na szczęście szybko znika. Skóra przez kilka sekund lekko piecze, ale po chwili czujemy świeżość i orzeźwienie. Bardzo fajne uczucie.

Tonik świetnie zmywa podkład do twarzy (do zmywania makijażu oczu nie radzę próbować). Mimo alkoholu na pierwszym miejscu w składzie, produkt kompletnie nie wysusza skóry (mam cerę mieszaną z przewagą suchej). Często pojawiają mi się niespodzianki przy nosie lub na brodzie - tonik je zaleczył, zniknęły bez śladu po kilku dniach używania.

Ostatnio używam go codziennie, ale jednak na dłuższą metę wolę do twarzy płyn micelarny Garnier (także do zmywania podkładu), a Clearskin będę używała doraźnie na kłopoty z cerą :) Niemniej jednak polecam.

W ofercie Avon jest także niebieski tonik przeciw wągrom oraz zielony oczyszczający pory. Wszystkie z kwasem salicylowym.


Stosujecie któryś z nich? Jak wrażenia? :)


6 komentarzy:

  1. Miałam i sprawdził się u mnie świetnie, tyle tylko, że u mnie nie służył jako preparat do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, u mnie też nie ;) Wolę płyn micelarny. Ale przy okazji zmywa podkład, bo sprawdziłam ;)

      Usuń
  2. Używam niebieskiej wersji tylko na nos i brodę. Sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam zielony i niebieski a teraz skusiłam się na ten :) poużywamy-zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zielony rzeczywiście coś z porami robi? Daj znać jak poużywasz fioletowego :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...